Om din produkt går sönder

Så här gör du vid skada

1. Klicka på länken skadeanmälan och fyll i blanketten

Vid försäkring som tecknats av företag skall även företagsuppgifter och kontaktperson fyllas i.

Vid stöld och brand skall polisanmälan i sin helhet bifogas tillsammans med komplett godsförteckning.

2. Skicka in skadeanmälan (och eventuell polisanmälan) till Aon

Fax: 08-503 342 93
Mail: dustin@aon.se
Adress:
Dustin Försäkring c/o
Aon Sweden AB
Box 128 20
112 97 Stockholm

3. Aon kontrollerar att alla nödvändiga handlingar inkommit och reglerar skadan

Reglering sker genom att handläggare kontrollerar att skadan är ersättningsbar enligt försäkringsvillkoren.

Ibland behöver Aon återkomma till anmälare av skada för att få kompletterande uppgifter och det är därför viktigt att du anger kontaktuppgifter på din skadeanmälan.

Fullständig information leder till kortare handläggningstid.

4. Är skadan ersättningsbar kontaktar Aon reparatör alternativt leverantör

5. Utrustningen repareras och/eller ny utrustning levereras till kund


Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på tel. 08-587 840 64

 
Heartbleed Dustin påverkas inte av Heartbleed.

Läs mer om
Heartbleed (IDG)
  • Student
Logga in

Användarnamn


Lösenord





Glömt användarnamn eller lösenord?
Registrera dig som kund

  • Logga in

  • Avbryt

 
Glömt användarnamn eller lösenord?

E-postadress



  • Skicka

  • Avbryt

 

Vänligen välj företag eller privat

Spara mitt val och fråga inte igen