För dig som vill ha hjälp att beställa eller har frågor inför ditt köp.
Följande går att korrigera förutsatt att leveransen inte påbörjats:
För att avbeställa din order kontaktar du oss på [email protected] och uppger ert ordernummer.
Observera att tjänster eller produkter som saknar returrätt inte kan makuleras.
Klicka här för att komma till orderhistoriken.
Aktuell orderstatus går att finna under respektive i order i listan. Det skickas även en automatisk uppdatering via email när statusen ändras.
Kontakta orderavdelningen om uppdateringarna uteblir eller om det saknas möjlighet att logga in.Om en produkt är slutsåld går den inte längre att beställa. En slutsåld vara på en befintlig order måste bytas ut.
Kontakta Dustins orderavdelning för assistans att hitta ett lämpligt alternativ.Notera att uppdatering sker bara när det finns ett preliminärt datum.
En beställningsvara skickas direkt från leverantören vid genomfört köp. Den beräknade leveranstiden baseras på leverantörens utbud av produkten.
Preliminär leveransinformation delges i regel inom 2-3 arbetsdagar efter bekräftat köp.
Aktuellt lagersaldo återfinns alltid på respektive produktsida tillsammans med tillhörande ikon.
För snabbast hjälp kontakta oss via chat eller mail [email protected], alternativt på 08-553 44 000
Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-17:00.
Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för leverans till dig av produkt, tjänst och eller Office 365 supporttjänst.
Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.