För dig som vill ha hjälp att beställa eller har frågor inför ditt köp.
Som inloggad:
Som gäst:
Om du inte genomfört ditt köp kan du fortfarande ändra din beställning i kundvagnen. Om du däremot redan genomfört ditt köp kan du på grund av minskade hanteringstider inte längre ändra din order.
I informationen om varje produkt finns en ikon som visar aktuell lagerstatus för just den produkten. Här är en lista över de lagerstatusar som finns:
De flesta av våra produkter har passande tillbehör presenterade bredvid produktspecifikationen. Vi har också en tillbehörsguide som hjälper dig att hitta rätt tillbehör. Behöver du mer hjälp att hitta rätt tillbehör får du gärna kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig.
Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, mejla till [email protected] så hjälper vi till.
Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).Är produkten en beställningsvara så betyder det att vi inte har produkten i lager. Vid en beställning av en produkt, kommer vi göra en beställning hos vår leverantör och den beräknade leveranstiden beror på leverantörens utbud av produkten.
Den 1 juli 2017 införs en kemikalieskatt i Sverige som innebär att vissa elektronikvaror som innehåller flamskyddsmedel kommer att påföras en punktskatt. Syftet är att minska förekomst, spridning och exponering av flamskyddsmedel.
Skatten beräknas på varornas vikt exklusive emballage och är 8 kronor per kilo för vitvaror och 120 kronor per kilo för övrig elektronik. Skatten begränsas till maximalt 320 kronor per vara. Mer information i denna pdf.
Kontakta oss på [email protected]
Om du har gjort köpet via ett konto går det bra att skapa ett ärende hos oss:
Gå till din orderhistorik, och välj den aktuella ordern ärendet avser.
Klicka sedan på knappen "Nytt ärende" och fyll i formuläret.
Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.
Om du handlat som gäst kan du kontakta kundservice direkt.
Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för leverans till dig av produkt, tjänst och eller Office 365 supporttjänst.
Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.