Betalning

För dig som har frågor som berör din betalning eller faktura.

Vanliga frågor

Betalningsbekräftelse tillsammans med kontoutdrag fungerar som kvitto för ditt köp.

  1. Klicka här för att komma till orderhistoriken.
  2. Öppna den aktuella ordern.
  3. Klicka på "Skicka betalningsbekräftelse" i menyn till höger.

Om inloggning saknas hänvisar till kontakt via email för hjälp - Bifoga Dustins ordernummer för snabb assistans.

Samtliga betalningar på Dustinhome går via Klarna.

Klarna nås direkt i appen eller via telefon 08-120 120 10 och kan assistera med följande

  1. Om det önskas en ny faktura.
  2. För att lägga om betalningsmetod.

Ordernummer samt uppgift om inköpsställe efterfrågas vid kontakt med Klarna.

Dustin samarbetar med Klarna för samtliga betalningsalternativ.

När man betalar med kort reserveras beloppet på kontot

Så fort ordern skickats från Dustin dras beloppet slutgiltigt och köpet bekräftas.

Samtliga återbetalningar sköts av Klarna.

I regel kan man räkna med att ha pengarna tillbaka på kontot inom 1-3 arbetsdagar från godkänd retur.

Om återbetalningen uteblir hänvisar vi till Klarna direkt på tel 08-120 120 10 för vidare assistans.

Har du frågor kring betalning eller faktura?

Kontakta Klarna på 08-120 120 10 eller läs mer bland Klarnas vanligaste frågor och svar genom att klicka här

Användbara länkar

Betalningsinformation
Läs mer om våra olika betalsätt.

Klarna (extern länk)
Se dina betalningar och fakturor hos Klarna

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Studenter & förmånskund

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin