För dig som har frågor om leveranstid, eller inte fått din leverans.
Lagerförda beställningar som expedieras vardagar före kl. 16:00 skickas normalt samma dag. Ordrar som lämnat vårt lager levereras i regel nästkommande arbetsdag.
Innehåller ordern en restnoterad vara skickas löpande uppdateringar med preliminär leveranstid.
För beställningsvaror är ambitionen att delge aktuell ledtid inom 2-3 arbetsdagar.
Följ leveransen via PostNords kollispårning här.
Kontakta oss om kollinummer saknas eller om sökningen inte ger ett resultat via Chatt (Öppettider: 8-17) eller [email protected].
I informationen om varje produkt finns en ikon som visar aktuell lagerstatus för just den produkten. Här är en lista över de lagerstatusar som finns:
I dagsläget fokuserar Dustinhome fullt ut på e-handel med leverans av PostNord.
Leverans till ombud är det generella fraktsättet vi använder till privatpersoner.
Paketet hamnar hos det ombud som valts vid beställningstillfället.
Försändelsen löses sedan ut hos ombudet med legitimation.
Kontakta oss på [email protected] eller via chatt.
Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-17:00
Leveransinformation
Här kan du läsa om våra leveranssätt.
Fraktinformation
Ta del av vår tabell för att räkna ut den totala fraktkostnaden vid fakturering.
Postnords kollisspårning (extern länk)
Besök Postnords kollispårning där du kan spåra brev, paket och pall med hjälp av ett försändelse-ID.
Spåra ditt paket (extern länk)
Ladda ner Postnords app som hjälper dig hålla reda på dina paket.