Mitt konto

För dig som har problem att logga in eller vill ändra kontakt- och kontouppgifter.

Vanliga frågor

  1. Klicka här för att logga in.
    1. Användarnamnet är i regel alltid en email-adress.
    2. Övriga användarnamn är under utfasning, och uppdateras på begäran.
  2. Det går alltid att återställa lösenordet genom att klicka här.
    1. Titta i skräpposten om mejlet uteblir, samt bekräfta aktuella inloggningsuppgifter.
  3. Går det ändå inte att logga in kan det bero på att kontot inaktiverats.
    1. (Ett konto inaktiveras automatiskt efter tre års inaktivitet.)
  1. Klicka här för att skapa ett nytt konto.
  2. Om e-postadressen är upptagen finns det ett konto sedan tidigare.
    1. Återställ lösenordet för att logga in eller kontakta Dustin via email för vidare assistans.
  3. Fyll i efterfrågad information för att komma i gång direkt.
  1. Klicka här för att ändra grundläggande kontaktinformation och inloggningsuppgifter.
    1. Här hittar ni även ert Kundnummer
  2. Adressuppgifter och betalningsalternativ sköts av Klarna direkt i kassan.
    1. Mer information om vårt samarbete med Klarna finns här.
Av säkerhetsskäl hänvisar vi alla kontoärenden till [email protected].

För att göra det både smidigare och säkrare för dig som kund har vi uppdaterat inloggningssidan och höjt säkerhetsstandarden. Det är därför det öppnas en ny ruta där du slutför din inloggning. Din säkerhet och integritet är viktig för oss. Bara så du vet påverkar uppdateringen inte hur vi hanterar dina personuppgifter.

Läs mer om vår hantering av personuppgifter i vår integritetspolicy.

Har du fler frågor?

Kontakta oss på [email protected] eller via chatt.

Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-17:00

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Studenter & förmånskund

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin