För dig som har frågor gällande reklamationer och återköp.
Följande går att korrigera förutsatt att leveransen inte påbörjats:
Invänta ett ordernummer och kontakta oss för vidare assistans.
För att avbeställa din order kontaktar du oss på [email protected] och uppger ert ordernummer.
Observera att tjänster eller produkter som saknar returrätt inte kan makuleras.
Så här fungerar det att returnera en vara till Dustin:
Vi återkopplar via email med en retursedel och vidare instruktioner.
Om ni lagt order som gäst och saknar konto är ni välkommen att kontakta kundservice på [email protected]
Den bästa supporten erhålls genom att kontakta tillverkaren direkt här.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Kan supporten inte avhjälpa felet och ber er kontakta återförsäljaren så kan ni skapa ett ärende via "Mitt konto":
Om ni lagt order som gäst och saknar konto är ni välkommen att kontakta kundservice på [email protected]
Gör så här om varan ni tagit emot inte är den som beställts:
Om ni lagt order som gäst och saknar konto är ni välkommen att kontakta kundservice på [email protected]
Gör så här om produktinformationen skiljer sig från det ni har tagit emot:
Om ni lagt order som gäst och saknar konto är ni välkommen att kontakta kundservice på [email protected]
Kontakta oss om kollinummer saknas eller om sökningen inte ger ett resultat så hjälper vi er vidare.
Generellt ska återbetalningen ske per automatik inom ett par dagar från att vi mottagit returprodukten. Hos din bank kan det sedan ta upp till fem bankdagar innan pengarna finns tillgängliga på ditt konto.
Om den ursprungliga betalningen gjorts via Klarna sker även återbetalningen via dem. För frågor kring utbetalning via Klarna, vänligen kontakta Klarna direkt på telefonnummer 08-120 120 10 mellan kl. 10-15.
Om den ursprungliga betalningen gjordes med annat betalsätt, och det har gått längre tid än fem bankdagar från att vi ska ha mottagit returprodukten, kontakta Dustins kundservice så hjälper vi dig.
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta vår samarbetspartner på 08-697 40 64 eller [email protected] för övriga försäkringsfrågor.
För snabbast hjälp kontakta oss via chat eller mail [email protected], alternativt på 08-553 44 900
Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-17:00
Returinformation
Läs mer om vår returprocess om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.
Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för att veta hur vi hanterar återköp av produkt.
Tillverkarsupport
Vi hänvisar i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Inne på tillverkarsupporten finner du en sammanställning över kontaktuppgifter till de största tillverkarna.
Kundombudsmannen
Om vi mot förmodan skulle brista i hanteringen av ditt ärende kan du vända dig till vår särskilda kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.