För dig som har frågor gällande reklamationer och återköp.
Följande går att korrigera förutsatt att leveransen inte påbörjats:
Invänta ett ordernummer och kontakta oss för vidare assistans.
Så här fungerar det att returnera en vara till Dustin:
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Den bästa supporten fås genom att kontakta tillverkaren direkt här.
Tillverkaren har auktoriserade tekniker med oöverträffad kunskap om sina produkter och många problem kan lösas över telefon utan att skicka in produkten och riskera avbrott i arbetet.
Så här skapar man ett garantiärende via "Mitt konto":
Kontakta kundservice om konto eller inloggning saknas.
Gör så här om varan ni tagit emot inte är den som beställts:
Om inloggning saknas är ni välkomna att kontakta kundservice direkt.
Gör så här om produktinformationen skiljer sig från det ni har tagit emot:
Om inloggning saknas är ni välkomna att kontakta kundservice direkt.
Kontakta oss om kollinummer saknas eller om sökningen inte ger ett resultat så hjälper vi er vidare.
Vi erbjuder mobilservice för Apple Iphone.
För övriga märken hänvisar vi till tillverkarsupporten här.
Generellt ska återbetalningen ske per automatik inom ett par dagar från att vi mottagit returprodukten. Hos din bank kan det sedan ta upp till fem bankdagar innan pengarna finns tillgängliga på ditt konto.
Om den ursprungliga betalningen gjorts via Klarna sker även återbetalningen via dem. För frågor kring utbetalning via Klarna, vänligen kontakta Klarna direkt på telefonnummer 08-120 120 10 mellan kl. 10-15.
Om den ursprungliga betalningen gjordes med annat betalsätt, och det har gått längre tid än fem bankdagar från att vi ska ha mottagit returprodukten, kontakta Dustins kundservice så hjälper vi dig.
Dustin Trygghetsavtal erbjuds i samarbete med Aon Sweden.
Kontakta vår samarbetspartner på 08-697 40 64 eller [email protected] för övriga försäkringsfrågor.
Kontakta oss på [email protected] eller via chatt.
Vi finns här för dig Mån-Fre 08:00-16:00
Returinformation
Läs mer om vår returprocess om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.
Försäljningsvillkor
Ta del av våra allmänna försäljningsvillkor för att veta hur vi hanterar återköp av produkt.
Tillverkarsupport
Vi hänvisar i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Inne på tillverkarsupporten finner du en sammanställning över kontaktuppgifter till de största tillverkarna.
Kundombudsmannen
Om vi skulle brista i hanteringen av ditt reklamationsärende kan du vända dig till vår kundombudsman som finns där om du känner dig felbehandlad eller om något inte fungerat som du tänkt dig.