Hej! Du använder en gammal webbläsare. Om du vill använda alla funktioner på vår webbplats rekommenderar vi att du besöker oss i en annan webbläsare, till exempel Google Chrome eller Microsoft Edge.

Returärenden

Om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.

Logga in på ditt konto och gå till ”Ärenden och reklamationer” och klicka på knappen ”Anmäl problem med din order”:

  • 1. Sök efter produkten/produkterna ärendet gäller
  • 2. Markera produkten/produkterna och välj antal
  • 3. Välj vad ärendet gäller och beskriv sedan ärendet
  • 4. Klicka sedan på ”Skapa ärende”

Observeras att erhållande av returnummer ej är att likställa med godkänd retur. Returfrakt till Dustin home AB skall vara betald.
Dustinhome AB tillämpar konsumentlagarna enligt Distansavtalslagen (2005:59) och Konsumentköplagen (1990:932).

Läs mer under Försäljningvilkor om du vill ha ytterligare information.