Teknisk support

För dig som vill ha teknisk support på din produkt.

Vanliga frågor

  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.
  2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl [email protected].

Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

Behöver du vidare hjälp så kan du registrera ett ärende via ditt konto om du gjorde köpet som inloggad. Annars kan du kontakta kundservice direkt.

    • 1. Logga inpå ditt konto och gå till "Ärenden och reklamationer".
    • 2. Klicka på knappen "Skapa ett ärende".
    • 3. Sök efter produkten/produkterna ärendet gäller.
    • 4. Markera produkten/produkterna och välj antal.
    • 5. Välj vad ärendet gäller och beskriv sedan ärendet.
    • 6. Klicka sedan på "Skapa ärende".

Skulle det ändå kvarstå frågor går det bra att kontakta kundservice.

  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.
  2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl [email protected].

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, mejla till [email protected] så hjälper vi dig.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Studenter & förmånskund

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin