För dig som vill ha teknisk support på din produkt.
Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support. Här hittar du kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Många problem kan oftast lösas över telefon utan att du behöver skicka in produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
Behöver du vidare hjälp så kan du registrera ett ärende via ditt konto om du gjorde köpet som inloggad. Annars kan du kontakta kundservice direkt.
Skulle det ändå kvarstå frågor går det bra att kontakta kundservice.
Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, mejla till [email protected] så hjälper vi dig.
Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).