Teknisk support

För dig som vill ha teknisk support på din produkt.

Vanliga frågor

1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.

2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl kundservice@dustinhome.se.

1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.

2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl kundservice@dustinhome.se.

1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.

2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.

3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl kundservice@dustinhome.se.

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, kontakta oss på 08-553 44 900 eller mejla till order@dustinhome.se så hjälper vi till.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

Användbara länkar