aI arrow-down-small arrow-down arrow-left-corner arrow-left-small arrow-left arrow-right-corner arrow-right-small arrow-right arrow-up-small arrow-up awards badge-employee bag button-click-2 button-click calendar-check calendar carrot cart-clock check-box check circle clock close cloud-2 cloud-safe clouds-download clouds-upload code coffee compact compare computer connect-network contact-user contact conversation credit-card delivery-2 delivery desk diploma doc docs document-license download easy-workplace education email-recieve email-send email equality event-micro fabric folder food gallery gaming gift globen graph hamburger headphones heart heart home idea image info-attention it key kitchen knowledge label laptop leaf list location log-in log-out lounge-zone man-woman market meeting-2 meeting meetings microsoft-365 minus mouse network-wifi-2 network-wifi network office-2 office-3 office-4 office pen phone plus popover-arrow popover-edge-arrow presentation printer question report-doc report-numbers report-stats screen search security-2 security seminar-micro-2 seminar-micro server service services settings shopping-cart-2 shopping-cart-3 shopping-cart-4 shopping-cart-5 shopping-cart silent skip-left skip-right solution sound speech-bubble-2 speech-bubble star statistic-2 statistic stop storage switch-account tea-1 tea-2 time-ongoing tomato trash-bin travel upload user-minus user-plus user video-elearnings video-play-button weather-activitet workplace zoom-in zoom-out

Teknisk support

För dig som vill ha teknisk support på din produkt.

Vanliga frågor

  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.
  2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl [email protected].
  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.
  2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl [email protected].
  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att direkt kontakta tillverkarens support.
  2. Klicka här för att hitta kontaktinformation till din produkts tillverkare. Där finns auktoriserade tekniker med kunskap om just din produkt. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp av Dustins kundservice kontakta oss på telefon 08-553 44 900 eller via mejl [email protected].

Behöver du hjälp med att förlänga garantin på din dator, mejla till [email protected] så hjälper vi dig.

Obs! För att kunna ta fram rätt garanti till din dator behöver vi ett serienummer som du hittar på ett klistermärke någonstans på produkten (oftast på undersidan).

Beställning

Reklamationer & återköp

Leverans

Studenter & förmånskund

Mitt konto

Teknisk support

Betalning

Om Dustin